Sep. 05, 2012

Just nu flyter allt på.. Uppkörning den 24:e och teoriprovet gör jag den 20:e. Tror inte jag kommer klara något av dem, men det var min körskolelärare som bokade det åt mig, så jag får lita på honom.
Allt verkar ordna sig med jobb, får jobba på memento nästan varje helg nu, vilket jag älskar. Finns inget roligare än att stå i baren. Trots att man blivit kallad stolpskott osv, men det är jag lixom van vid efter alla elaka människor på nti.

Vid 3 blir det fika med Jossan och sedan blir det jobb i baren. Lever livet just nu alltså.

Bråkat med en person som stod väldigt nära mig så det drar ner allting en aning. Men sånt är livet! Människor kommer och går. Det finns många dumhuvuden där ute.

Letar lgh för fullt nu. Vårt kontrakt går ut i september och jag tänker absolut inte flytta "hem" till Timrå. I nödfall drar jag till mamma ett tag.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0