Oj, här var det mycket!

Ojoj! Nu var det längesen jag bloggade. Har hänt ganska mycket sedan jag skrev av mig här. Scandal Beauties var på memento, ganska spännande upplevelse... Opererade tjejer i stringtrosor som hånglade på scenen. Vet inte om jag är avundsjuk eller om jag bara tycker det är väldigt konstigt. Att killarna blev som myror runt en död mus osv. Haha, jag vet inte om myror äter döda möss, men jag hoppas ni förstår min mening. 
Snart har jag teoriprov och uppkörning, håller tummarna. Är heeeeelt värdelös på att köra bil, men mamma och släkten bor i Uppsala. Så det skulle vara skönt att kunna åka dit när jag vill.
Idag var jag med när Jossan tatuerade sig. Är så avundsjuk, vill också. Har bokat en tid den 1 Nov, men den kommer gå på ca 3000 kr så jag vet inte om det går. 
Flyttar till en helt egen lägenhet med min grabb snart. Vår första helt egna lägenhet. Ska bli så skönt! Snedtak, lite större än den vi har nu, allt nymålat osv. 
Imorgon ska jag på möte på arbetsförmedlingen. Tycker Sverige behandlar ungdomar som skit rent utsagt. Gå till en jobbcoach där man vet att man aldrig kommer få jobb, och de hjälper inte till vidare mycket heller. Visst får man 3000 i månaden, men sitta och göra sammarbetsövningar med andra arbetslösa och skriva oändligt mycket personliga brev tycker inte jag är nödvändigt. Håller tummarna på att någon ringer upp och säger: Ina, du har ett heltidsjobb här! (Helst på Carlings eller på en mäklarfirma). Man kan ju alltid drömma. 

Just det! Hade en stooor fest med massa kompisar som Prawin ordnade. Många av hans indiska vänner var där och ca 5 svenskar. Kan lätt säga att de var mycket trevligare än "the average svensken". Bjöd på mat, körde beerpong och hora med oss trots att de inte visste vad det var. Har nu lovat dem att bjuda dem på smörgåstårta eller lax med potatis. Usch vad kul jag hade den kvällen!

Kram på er!



 

Kommentarer
Postat av: k

Snygg bild!

2012-09-24 @ 13:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0