Förlovning och smink

Har gått och förlovat mig med min älskade Tom. Jag vet att många säkert tänker att det är töntigt och är så unga. Men vi har varit tillsammans i 3 år snart, och jag kände att det var något jag ville göra.
Fick en fråga om vad jag använder för eyeliner och tänkte svara på det! ALLT smink jag använder kommer från e.l.f cosmetics. Enligt mig är det det bästa sminket jag provat. Första gången jag skulle beställa därifrån tänkte jag att det måste vara nå skitsmink pga det låga priset. Men så är det absolut inte. Det ända som är dåligt är att de endast har webbshop. Eyelinern kostar 16 kr om jag inte har fel. Värt att prova!! Lägger in en bild på allt jag har i min sminkväska.

Ikv och imorgon blir det jobb. Ses på memento! Kram


Kommentarer
Postat av: Erica

Tack för svar, ska kolla in det! Åh Grattis! :D

2012-09-07 @ 23:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0