“Adults are just obsolete children and the hell with them.” ― Dr.Seuss

Hade uppkörning idag, det gick som det gick. Det första jag gjorde var att vara nära på att krocka. Fick dessutom någon surkärring. Men sånt är livet.
Är så jävulskt less på människor idag. Idioten som körde som en galning och förstörde min uppkörning, så kallade "förebilder" och människor som tar allt förgivet. Idag är idag, ta vara på det ni har, för det kan förstöras på en sekund.
På onsdag hoppas jag på jobb! Älskar jobbet som bartender!
Imorgon ska jag och Tom flytta in i nya lgh, så mysigt! Verkligen skitfin och personlig lägenhet. Så glad att jag har dig, Tom. Du är den bästa människa jag någonsin träffat.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0