Snus

Det första jag gör på morgon är att stoppa in en snus å kolla på mig själv i spegeln. Inge smink, rufsigt hår som är fyllt av torkad kaluha från igår och en stooor prilla. Ni kan bara tänka er!
Är så nöjd, har hittat världens bästa snus. LD original Kronan ba rinner å smakar salt me tobak. Provat både white å vanlig. White är ännu värre. Knox luktar som att man tagit en stooor hårspray och sprayat ner. Kaliber ska vi inte ens nämna här. General känns som en gubbsnus å smakar så med. Fatta vad nöjd jag är! LD luktar gott, smakar gott å rinner inte alls som andra.

Gick skitbra att jobba igår trots massa kaos i barerna pga internetgrejjor som fucka med kassorna. Men det är verkligen det bästa jobbet man kan ha där på memento. Trevlig personal, trevliga gäster och blanda goda drinkar på det blir helt perfekt.

Tänkte börja lägga upp makeup bilder. Har ingen bra kamera å är Inge bra på å knäppa kort. Men lägger upp min favoritsminkning som jag har nästan varje dag.

Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag och Tom åker till Turkiet på en riktig myyyysweekend full av shopping å sol Hörs ikväll, nu ska ja ner på stan å leta kapsylöppnare. Håller tummarna på att jag hittar en rosa! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0