Hej bloggN

Nu var det längesen jag bloggade. Men var med om en riktigt kul men också lite konstig sak häromdagen.
En tjej kom fram till mig med ett STORT leende på läpparna och berättade för mig att hon brukade läsa min blogg och undrade varför jag slutat. 
Jag dum som jag är trodde inte alls på det, hon måste ju tagit fel på blogg. VEM läser min blogg lixom?! 
Men det var min blogg hon menade. Så nu tänker jag börja blogga, och det är tack vare dig din fina lilla främling som kom fram till mig när jag jobbade i baren på Norrporten Arena. Du får gärna kommentera detta inlägg om du fortfarande kollar min lilla blogg.
 
Tänkte berätta lite om dagsläget... Just nu jobbar jag på Memento palace här i stan nästan varje helg och jobbar extra lite på norrporten Arena när det behövs. Har flyttat hemifrån och fått massa nya fina vänner som jag umgås med varje dag sedan jag flyttade in till stan. 
 
Ja! Nu fick jag en himla press på att få bloggen intressant och rolig. Det gick ju åt hel**te. Kan lägga in lite roliga saker som jag ALLTID skrattar lika mycket åt. 
Ett litet youtubeklipp.
Och lite bilder, ni måste helt klart gå med i facebookgruppen som kallas: "får man skratta åt det här?" Vääääärldens bästa! 
Jag fattar föressten inte hur man ändrar storlekarna på bilderna. Men hoppas ni e nöjda ändå. Puss från mig.
 Profilbild
 

Kommentarer
Postat av: Den blöta tjejen i skinnjacka ^^

Självklart läser jag fortfarande!
Keep on rocking! :D

2012-08-24 @ 16:06:48
Postat av: Anonym

Nämen Guuud vad glad jag blir! Kram på dig!

2012-09-05 @ 14:06:44
Postat av: Densamma ^^

Iih va bra! :D
Skulle dock vilja veta vilket märke du använder på eyeliner? Blir aldrig nöjd med min. ^^
Kram!

2012-09-05 @ 17:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0